„Tworzę kosmetyki nie po to, aby kobiety były piękne, lecz dlatego że one są piękne”

JEAN-NOËL THOREL, twórca marki Institut Esthederm

esthedermOd momentu powstania w 1978r. Institut Esthederm skupiał się na tym, aby poznać i zrozumieć jak funkcjonuje skóra. Wiedza ta była i jest wykorzystywana przy tworzeniu produktów marki, które re-edukują skórę, uczą ją na nowo prawidłowo funkcjonować i korzystać z jej własnych zasobów, aby jak najdłużej zachowała młody wygląd i lepiej opierała się upływowi czasu.

1. CELLULAR WATER – WODA KOMÓRKOWA

Symbolem Institut Esthederm jest Cellular Water – Woda Komórkowa, która wchodzi w skład wszystkich produktów marki. Została ona stworzona na wzór wody naturalnie występującej w skórze człowieka. Dostarcza ona komórkom energię, bez której nie mogłyby prawidłowo funkcjonować, przywraca witalność i przedłuża młodość komórek skóry. To dzięki niej zwiększa się skuteczność stosowanych później zabiegów i kosmetyków.

2. REGULACJA PROCESÓW STARZENIA SIĘ SKÓRY

Wszystkie kosmetyki Esthederm powstały z myślą o przedłużeniu młodości skóry poprzez
kontrolę głównych czynników odpowiedzialnych za starzenie się skóry.

Patent TIME CONTROL SYSTEM, obecny w kremach do twarzy, ma za zadanie utrzymanie naszej skóry jak najdłużej w dobrej kondycji zachowując młody wygląd bez względu na wpływ środowiska zewnętrznego czy styl życia.

3. SŁOŃCE – KONTROLA ŚWIATŁA SŁONECZNEGO

Wieloletnie doświadczenie Institut Esthederm pozwoliło na wykorzystanie tylko dobroczynnego działania światła słonecznego na skórę. Technologia UV INCELLIUM TECHNOLOGY ma za zadanie wzmocnić mechanizmy samoobrony i adaptacji skóry wobec promieniowania UV.

4. PROFESJONALNE ZABIEGI

W związku z misją zachowania młodości Esthederm, warto zwrócić uwagę także na zabiegi marki, które uwzględniają indywidualne potrzeby oraz naturalny rytm naszej skóry. Profesjonalna metoda Institut Esthederm obejmuje szczegółową diagnozę skóry, unikalny rytuał oczyszczania, przygotowania skóry do zabiegu, autorskie techniki masażu i pielęgnację dostosowaną do potrzeb klienta.