Soft-lift wymaga zaledwie kilku wkłuć i jednoczasowo poddaje zabiegowi liftingowania niemal całą twarz. Dla wszystkich, którzy od medycyny estetycznej oczekują czegoś więcej.

Na czym polega technika soft-lift (tzw. nici hialuronowe)?

Jest to technika modelowania twarzy i ciała wykorzystująca tzw. miękkie kaniule, czyli giętkie, elastyczne igły o zaokrąglonym, tępym końcu. Daje to możliwość zminimalizowania ryzyka powstania wynaczynienia, czyli nielubianych przez kobiety siniaków. Za pomocą kaniuli wprowadza się preparat wypełniająco-rewitalizujący (najczęściej jest to kwas hialuronowy) uzupełniający ubytki objętościowe, a jednocześnie tworząc tzw. NICI HIALURONOWE, uzyskuje się efekt liftingu tej okolicy, głównie owalu,policzków, skroni. Poprzez zaledwie 2-3 wkłucia wprowadza się preparat na bardzo rozległy obszar, praktycznie całej twarzy, dzięki czemu poza liftingowaniem możemy również działać w innych okolicach, minimalizując ilość wkłuć.

Jakie efekty można osiągnąć?

Zabieg pozwala korygować:

  • okolice kości jarzmowych,
  • skroni,
  • żuchwy,
  • dolinę łez,
  • okolicę ust jak i samą czerwień wargową.

Nadaje się również do rewitalizacji skóry rąk i szyi. Technika miękkiego liftingu daje bardzo naturalny efekt po zabiegu, twarz zyskuje dawną objętość, a skóra staje się gładsza, lepiej napięta i nawilżona. Soft-lift dedykowany jest pacjentom ceniącym sobie naturalne efekty, uzyskane w stosunkowo krótkim czasie, przy wykluczeniu możliwości obrzęków i krwiaków, a zarazem oczekujących jednoczasowo bardzo kompleksowego odświeżenia całej twarzy.

13 Responses to Soft Lift – miękki lifting twarzy

  1. Karolina Jurkiewicz pisze:

    Super zabieg. Dzieki niemu mozna osiagnac super efekty na twarzy. Skora jest gladka, miekka, piekna.

  2. Gosia pisze:

    Dzięki temu zabiegowi można osiągnąć znakomite efekty na twarzy. Skóra jest tak doskonała jak skóra małego dziecka

  3. Kasia pisze:

    Niesamowity innowacyjny zabieg.Jakie cudowne efekty :)To wielki krok do przodu w medycynie estetycznej.W przyszłości z przyjemnością i bez strachu poddam się takiemu zabiegowi.

  4. Małgorzata R pisze:

    Zabieg dzięki któremu można mieć delikatną skórę

  5. Emila W. pisze:

    Dwa lub trzy razy poczujesz ból ale za to jaki efekt potem , myślę,że warto pocierpieć dla piękna a potem widzieć zazdrość w oczach innych kobiet

  6. Marta91 pisze:

    W trosce o Nas Kobiety , powstał tak prosty , rewelacyjny i efektowny lifting twarzy ! Nareszcie już swych zmarszczek i niedoskonałości nie będziemy musiały kryć pod tonami makijażu. Staniemy się pewniejsze swej pięknej urody dzięki nowej technologi !

  7. Jola pisze:

    No proszę jaka technika,w krótkim czasie odmłodzona twarz możliwa także u nas w Polsce.Poczytałam sobie o tym zabiegu, który jest prawdopodobnie bezbolesny i nie wymaga rekonwalescencji.Skorygowałabym sobie co nie co ;)kto wie może…..dolinę łez i okolicę ust.

  8. Kinga pisze:

    no no bardzo fajnie to brzmi.bym płakała bo bym sie bała ale kto wie za 15 lat moze z tego skorzytam

  9. xkarolajnx pisze:

    Technika teraz poszła tak do przodu ,że wszystko co wymarzymy staję się na wyciągnięcie ręki. To dobrze że ludzie nie muszą jeździć za granice tylko mają tu na miejscu takie zabiegi.
    Najważniejszą i najlepszą cechą tego całego zabiegu jest to że jest bezbolesny i nie wymaga rekonwalescencji. Na pewno gdybym była w średnim wieku przemyślałabym o takim sposobie ”odmlodzenia’ trzeba się czuć świetnie nie ważne ile się ma lat. Także dla mnie cały zabieg na + . Mogę polecić 😉

  10. DorotaBylica pisze:

    Witam,
    Chcialam uzyskac informacje na temat zabiegow z wylorzystaniem nici Aptos. Czy jest dostepna galleria zdjec przed I po zabiegu -w wykonaniu p. doktor? jaki jest cennik tych zabiegow, czy wykonuje sie go bez wczesniejszych badan, jak dlugo trzeba oczekiwac na zabieg?
    Dziekuje za informacje. Pozdrawiam.

    • Katarzyna pisze:

      Witam, aktulanie nie posiadamy dostępnej galerii online z zabiegów. Cena zabiegów nićmi APTOOS jest różna w zależności od ilości zużytych nici – cena za owal twarzy waha sie pomiędzy 4000-6000zł. Przed zabiegiem należy się zgłosić na Konsultację do Pani doktor, która oceni stan skóry i może zlecić dodatkowe badania. Jeżeli nie będzie żadnych przeciwskazań, nie ma koniecznosci poddawania się dodatkowym badaniom przed zabiegiem. Zabieg jest wykonywany w warunkach sterylnych, dlatego czas oczekiwania po konsultacji na sam zabieg trwa do miesiąca. zapraszamy na wizytę do lekarza, który odpowie na wszelkie dodatkowe pytania, albo prosimy o kontakt z recepcją.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

estetyczna

ogolna

dermatochirurgia

dermokosmetyka